Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Frövi - Örebro

Jag vet inte vad det var med mig igår alltså. Var lite uttråkad och rastlös, så jag tog beslutet att Rambo och jag skulle prova på att ta tåget (tror inte Rambo hade klarat 55min buss) in till Örebro och sedan gå ner till mannen på hans jobb.

Så igår gick vi 4,3 km. Snacka om att det känns i benen idag. Det var dock rätt kul att göra något annat för engångs skull. Rambo var jätte duktig och han fick sedan vila ut i bilen hos mannen på jobbet.
Jag fick då lite tid för mig själv att gå en sväng på Marieberg Galleria. Så åkte vi alla bil hem, vilket kändes lite konstigt. Det är sällan en annan åker bil med mannen sådär efter jobbet.

Rita fick stanna hemma, då jag såg att hon var väldigt slö och behövde nog få vara själv ett tag. Hon blev så glad när vi kom hem och hon körde direkt ner nosen i matkassen (tokan där).
Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: ja kanske lite :) hmm, zoom på 50 och bra ljus vid fönster typ!

2011-07-29 @ 18:29:52
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...