Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Hemma igen!

Igår kom jag hem efter min och hundarnas mini semester. Blev en dag extra där uppe, så jag han träffa en vän jag inte träffat på länge.
Vädret var inte sådär med mig, men jag klagar endå inte. Då fick man chansen att shoppa lite på rean (kommer ett eget shopping inlägg senare).

Släktträffen i lördags var höjdpunkten (i allt tragiskt, tänker då på Norge). Det var så kul att få träffa alla igen och prata om det ena och det andra. Åh några sa även att vi måste försöka ha lite kontakt, så det ska vi försöka med.
Morbror min han tjatade lite på att jag måste få upp fotosidan igen (undra om han gillade den), så det har jag lovat. Har tack vare min brors tjej hittat ett bra och första året billigt webhotell, som jag även beställt här på morgonen. Nu gäller det bara att fixa till sidorna lite innan jag lägger upp dom.
Får även se om bloggen följer med.

I övrigt har jag haft en bra semester, fast jag har haft lite hemlängtan. Borta bra men hemma Bäst. Jag blev dock lite besviken att av dom man känner och haft sov vänner en längre tid, så var det bara en som jag träffade och en som jag fick svar från att hon tyvärr jobbade. Lite trist, hade varit kul att bara ta en fika och snacka lite skit. Det är väl nu man såg vilka som var sina riktiga vänner där uppe.
En vän på annan ort, ville att jag skulle titta in, men så när jag stannade i valbo kände jag att 10 mil extra skulle jag nog inte klara av. Så jag ska se om jag kan åka upp till henne en heldag i stället framöver. Man vill gärna vara pigg och alert när man träffar sina vänner, så man inte är trött och grinig. Åh hon förstod mig.

Bilresan i sig gick riktigt bra och det var rätt skönt. Lite mer trafik på vägen upp på fredagen, men i övrigt så var det riktigt bra. Så det där är nog inte sista gången jag gör.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...