Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Kommentarer som undanbedes!

Idag när jag nu kom in på Blogg.se sidan, såg jag att jag fått några kommentarer. Två av kommentarerna skulle jag gå in och svara på, men det visade sig vara länkar till försäkringssidor. Denna typen av "kommentarer" undanbedes. Varför kommentera om ni inte kan/vill lämna en äkta sida/mail, utan lämnar till någon okänd försäkring. Jag har försäkringar och vill jag ha en ny, så fixar jag det själv. Denna typen av "Reklam/Marknadsföring" gör att jag drar öronen åt mig och VARNAR även andra för den. Varför jag tar upp detta nu och inte bara raderar och skiter i det. Är för att det inte är första gången som jag får denna typen av kommentar. Själva kommentaren är en äkta, men sedan är URL/E-mail fälten ifyllda med en mail och adress till något helt annat, som i detta fallet försäkringssidor (Gravida/Husdjur).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...