Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag visade vågen 117,8 kg, -1,9 kg vilket betyder -39,8 kg totalt. Känner fortfarande att det är lite segt, men man ska väl vara glad så länge det är minus på vågen. Jag har nu börjat inse att jag är inne på okänt område, då jag minns inte när jag låg på denna vikten och heller inte när jag låg under den. Det börjar synas en del i kroppen nu, men mest i ansiktet (mina okända ansiktsdra blir markantare och det är lite spännande). Lite synd att jag varit dålig på att ta kort under tiden. Har bara filmat lite med webcam, men inte så ofta som jag tänkt. Tänkte bjuda på bilder även denna Måndagen, då jag lyckades få till bilder av webcam inspelningen. Kanske inte den bästa bild kvaliten dock. Bilderna är från 14 Mars 2011, 20 Mars 2011, 25 April och 18 Juli 2011. Liten skillnad ser man juh.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...