Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Rambo badad och klippt!

Igår fick Rambo ett behövligt bad och klippning. Han var otroligt smutsig nu och man måste juh se hyfsad ut när man ska iväg på resa och träffa släkt. Det blir första gången som min Mamma´s kusin L träffar Rambo och då vill jag juh att han ska se bra ut. Bra och bra kanske man inte ska säga, men bättre dock. Jag har mycket övning kvar innan jag får till honom perfekt, om jag ens kommer så långt. Nästa gång ska dock uppfödaren hjälpa mig och vi ska även gå igenom lite. Hon ska visa hur jag ska göra osv. Åh det känns skönt. Visst det är jätte jobbigt att klippa honom, men på samma gång är det lite kul. Speciellt när man ser förändringen i både han och hans beteende. Trots att han inte gillar själva badet, fönen och klippningen, så blir han tossig efteråt och visar upp sig rätt bra. Nu är det bara Rita kvar att bada, men det brukar inte vara något speciellt. Bara bada och föna henne (om inte vädret är bra så hon kan själv torka). Hon brukar heller inte bråka så mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...