Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Svart på vitt!

Idag kom svaret på stansbiopsierna som togs från mina hudförändringar/eksem som jag gjorde för ett tag sedan. Det visade på psoriasis-förändringar. Således en psoriasis. Tänk att det skulle ta så många år innan jag fick svart på vitt att jag haft psoriasis nästan hela mitt liv och utan att någon kunnat säga vad det var och heller inte hjälpt mig. Det i hårbotten har jag juh haft sedan jag var liten. Det känns riktigt bra att ha ett svart på vitt svar, trots att jag själv och även andra trott att det var psoriasis hela tiden. Nu ska jag bara försöka få ut Daivobet gelen som jag fick utskriven. Då den kostar en del så har jag varit tvungen att vänta lite, men hoppas nu på måndag kunna hämta ut den. Så får vi se om det blir bättre av det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...