Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dagarna går så fort!

Ja, dagarna går verkligen fort. Lite för fort om ni frågar mig. Snart är denna veckan slut och då har mannen bara en semestervecka kvar (från sitt ordinarie jobb). Vi har fått en del gjort och hoppas väl även kunna hinna med lite mer endå. Har juh äntligen fått ordning i sovrummet (bara lite piff piff kvar, men det är inte min starka sida). En bra anledning att rensa hemma är att man kan hitta saker. Köpte för ett tag sedan ett skärp på Zizzi och nu är det näsatan så jag ångrar det för i en väska hittade jag inte bara ett utan dela två skärp som jag haft tidigare. När jag gick upp så mycket i vikt kunde jag så klart inte ha dom, men nu kan jag det. Plus att ett av dom är väldigt stort. Det ni!

En sak som jag känner att jag måste göra, är att lära mig hur tradera (som säljare) funkar. Måste även få modet att våga lägga ut lite där också. Har börjat samla på mig lite som jag först funderade på att skänka, men tänkte sedan att det kanske finns någon där ute som vill ha/behöver det. Så man kanske skulle testa. Åh lite pengar in skulle inte sitta fel heller.

Ikväll ska vi baka lite bröd. Vet inte vad det var förra veckan som satte igång att jag ville baka, men pga. stressen som varit här dom senaste dagarna har det inte blivit av. Ikväll ska vi försöka och testa på att göra källarfranska. Undra om dom kan bli lika bra som min mammas brukade bli?
Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul att fynda i sin egna garderob. Längtar tills jag får göra det! Härligt!!

Klart du ska Tradera lite. Jag kan hjälpa dig om du behöva har lite råd och tips, om du vill alltså. Lägg inte ut nått innan du är välinformerad bara.

Kram

2011-06-18 @ 23:14:57
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...