Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Foderbilen!

När vi tidigare idag kom hem efter att ha hämtat ut paket (här) på Näsbyhallen, så möte vi postens lastbil och jag kommenterade då till mannen att jag var oskyldig. Han sa att det var någon här nere i området som hade en postens lastbil. Snacka om chock jag fick när jag vid dörren tvärstannade pga. att det vid dörren stod ett paket. Jag väntade inget mer, men så såg jag att det var från Foderbilen och det har jag väntat på länge. För ett tag sedan anmälde jag mig hos foderbilen att bli en i testpanelen, men tyvärr kom jag inte med denna gången. Dom skulle spara min information om dom fick och jag skulle även få motta ett paket med några produkter som jag skulle få testa. Åh det tackar man inte nej till. Så nu ska hundarna och katterna få testa lite. Jag vet 3 som kommer gilla detta och dom heter Rita, Turbo och Rambo. I paketet låg nämligen Rökta Oxöron, en förpackning mer fyra tennisbolls liknade boll med fjädrar, en fästingplockare med foderbilens logga, en Foolee (ser ut som en furminator) och en 5kg påse Carnia Lynx kattmat. Det behöver inte alltid vara negativt att inte komma med. Jag är riktigt nöjd och det ska bli kul att låta djuren testa. Jag äger juh även en Furminator, så jag kan jämföra den med Foolee. Ska bli kul. Sedan får jag juh om jag vill skriva om vad jag tyckte osv. och det kommer jag nog försöka göra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...