Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Långpromenad!

Ja igår tog jag och hundarna verkligen en långpromenad. Vi var säkert borta en 45 min. Gick hemifrån till tempo först, sedan kollade jag av vart mannen var och tänkte som han hade en bit kvar så kunde vi hinna gå till Näsbyhallen. Missade dock honom och fick ringa upp, men då var han redan hemma. Han mötte upp oss vid Näsbyhallen och då beslutade vi för att jag skulle gå tillbaka till tempo, så att hundarna kunde få sig en mjukglass (själv valde jag en piggelin). Sedan lyxade jag till det med att kasta in hundarna i bilen och fick åka hem, men vilket tur jag tog det valet. När jag kom hem och tog av mig skona märkte jag direkt att jag fått skavsår och var skinflådd under foten. Så idag blir det att ta det lite lungt. Har väldigt ont i foten också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...