Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag visade vågen 122,1 kg, -1,8 kg vilket betyder -35,5 kg totalt. Vilket jag är jätte nöjd över.

Har satt ett kanske hårt mål, men jag vill pressa mig själv lite och se. Målet är att på ca 3½ vecka gå ner 15 kg, men om jag inte skulle klara just 15 kg ner så är det inte hela världen. Jag vill bara testa och se om jag kan lyckas, genom att lägga in mer motion bara. Sedan ska jag försöka att få lite mer struktur på mattider osv, men kommer denna värmen nu, så kan det bli svårt. För med värme kommer min aptit minska totalt. Tappar ofta matlusten när det är varmt.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Heja dig! Vad duktig du är!

2011-07-15 @ 22:58:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...