Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Då var det Måndag och det betyder vägningsdag, men denna Måndagen är lite udda. Då jag helt glömde bort att blogga förra månadagen, så kommer jag även ta med den här. 13/6 - 11 Förra veckan då jag vägde mig, så visade vågen 126,7 kg, -1 kg vilket betyder -30,9 kg totalt. Tidigare under veckan hade jag tjuv vägt mig och blev stolt när jag såg att jag gått över -30 kg. Det kändes otroligt kul. Så idag visade vågen 123,9 kg, -2,8 kg vilket betyder -33,7 kg totalt. Vilket jag är jätte nöjd över. Vilket har gjort att jag fått ett litet sug att lägga in en högre växel på både träning och motion. Nu är det bara att hålla sig kvar och kämpa på. Åh för att bjuda er bloggläsare på något, så kommer här tre ansiktsbilder.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...