Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Midsommardagen!

Åh vi har inte gjort så mycket. Tittade förbi en sväng till den nya butiken här på orten, som hade öppet denna dagen. Jag tycker väl inte det var något speciellt. Det skulle vara andra sortument av Ellos kläder, men jag hittade lite annat blad allt. Så inget köp för mig denna gången. Får se om man kollar in där igen eller inte.

I övrigt så har vi slöat lite vid tvn (mannen sitter kvar där). Ikväll händer inte så mycket mer. Ska väl äta lite potatis, sås och sallad eller om jag väljer lite av det grillade vi gjorde igårkväll som blev över. Får se vad jag känner för.
Jag har ingen jätte bra dag i dag. Ont i magen som kommer och går, som gör att jag inte mår på topp. Den tiden ni vet, då jag är som met sur och grinig. Hehehe.
Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

nya kläder skulle jag behöva, gillar ellos ;D

2011-06-25 @ 23:47:55
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, fast å andra sidan har jag ju haft många och långa svackor så jag klandrar ju ingen. Jättekul är ju att du uppskattar dem för då vet man ju iaf att min blogg gör den det ska :) Sedan ser jag ju på sökord att många är ute efter designer så det är många tysta besökare :)

2011-06-26 @ 15:14:48
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 01:06:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...