Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Namn och länkande.

Har inte tänkt på det förut, men av en slump skulle jag ha Permalink till ett inlägg. Jag hamnade dock på ett annat inlägg som hade samma rubrik. Så vad gör man? Blev lite irritarade på det där och det har gjort att jag dragit mig för att skriva några inlägg dom två senaste dagarna. Inläggen jag tänkt skriva skulle nämligen få samma rubrik "dagens make up!" och det skulle betyda att permalinken blir den samma till dom båda. Är det bara blogg.se som har detta problemet eller gäller det alla bloggar? Man kanske får börja skriva "dagens make up - något annat" typ i stället, men hur lätt är det att hitta på när man är tråkig och kanske gör liknande makeuper? Nu behöver det juh inte vara just makeuper, utan allt man bloggar om som får samma månad, år och rubrik. Jag får försöka hitta på någon lösning på problemet. Det kan blir ett stort problem om man bloggar dagligen om makeupen eller vad det nu är man kan tänkas blogga om med samma rubrik varje dag. Kanske inget att hänga upp sig på, men lite irriterande är det. Hmm, skulle kunna skriva rubriken - datum och år. Det skulle funka kanske. Vi får väl se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...