Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sigma Makeup shopping!


Efter mycket till och från tog jag beslutet att låta mitt "vill ha-begär" ta över. Jag har länge funderat på Sigma makeups nya borst kit (som nu inte längre är så nytt) Make Me Crazy - Purple. Funderade också bra länge på om jag ville ha lila eller svart, men valde då lila.
Jag var även lite sugen att testa Dry'n Shape, som många rekomenderat.
"The Dry’n Shape is an easy, quick, and effective way to quickly dry and shape your makeup brushes and was designed to completely dry and shape your most dense brushes within 4 to 6 hours, guaranteed."
Sedan valde jag även att införskaffa Synthetic Face Kit, Short Shader - E20 och två Blending - E25.

Jag blev även lite sugen på deras nya Eye Shadow Palette (Dare, Bare, Flare), men jag valde att vänta och se vad andra säger om dom innan. Tyckte även att priset på dom var lite högt (men det är jag det). Så vi får väl se hur jag gör, just nu lutar det åt att skippa dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...