Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Funderingar på Bloggflytt!

Jag har pga. det senaste strulet med blogg.se, börjat fundera på om jag ska flytta bloggen. Har kollat upp lite hur man skulle göra osv. Det är juh lite jobb, så jag ska nog fundera både en och två gånger till. Helst av allt skulle jag juh vilja ha egen domän och webhotell, men det får juh vänta till man får råd. Har ett sånt sug efter att fixa djurens sida och min fotosida. Jag började juh på en ny design till min fotosida, men tyvärr blev den inte helt klar innan jag byte bredbandsleverantör och förlorade webplatsen. Hade även tänkt att slå ihop katterna och hundarnas sidor till en hemsida, där hundarna skulle vara dominant och katterna fick en lite sida bara. Som sakt så får det nu ligga på is, då jag inte har något ställe att lägga hemsidorna på just nu. Det är trist när man vill något, men kan inte för att man blir stoppad av både ekonomi och andra saker.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...