Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Gårdagens Make up!

Efter att ha sett Killer Colours Make up för någon dag sedan. Så blev jag så sugen på att testa, då jag hade just den skuggan. UD Gunmetal, en mörkgrå skugga. Min make up blev dock inte exakt lika, men man försöker. Tror jag tog mer av skuggan, men måste säga att jag trivdes och tycket verkligen den blev snyggt på mig. Jag vet inte vad det är med mig och mörka skuggor nu för tiden. Naturel make up i all ära, men den här typen av make up börjar jag älska. Åh det är nog inte sista gången som jag testar denna heller. Eyeliner är UD 24/7 - Zero, men tycker verkligen det är svårt att få snyggt på övre fransraden och på dig sitter den som berg och är lite svårt att få bort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...