Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Make up!

(7/3) Då var jag sugen på att testa en make up som YouTubaren barbiedlux visade upp (Mellow Yellow w/ INGLOT), men den blev inte så bra. Jag äger inga Inglot skuggor och den enda gula som jag hade till hands var från CS och den är inte så pigmenterad tyvärr. Så det slutade med att jag tog fram ett par lösögonfransar från NYX Fabulous Eyelashes (104). Då blev looken lite bättre, men inte helt nöjd. Ska nog testa igen och se om jag kanske har en bättre gul i någon av paletterna. (Denna makeupen som jag har i min Vlogg2, här) Testade även med att ta kort i dagsljus, där av bilderna är så ljusa. Är något jag måste öva på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...