Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Torsdag - Dag 18

Det har nu gått 18 dagar eller jag är inne på dag 18 idag. Det går väl rätt okej och jag försöker hålla mig till mina rutiner. Är lite rädd för helgen då det åter igen är min mans lediga helg och det har varit då jag tyckt att det varit som jobbigast. Räddningen denna helgen kan vara att vi har en del vi ska göra under helgen.

I övrigt går det okej med shakarna, men det ända negativa är att magen nu börjat reagera dåligt. Som tur är har mannen köpt linfrön som jag måste köra på ikväll och se om det kan hjälpa. Försöker även öka mängden vatten, men det är både svårt och jobbigt. Jag har juh en skadad nerv sedan jag opererade två av mina diskbråck och det gör att jag känner mig pinknödig tidigare än man brukar. Så jag får springa en hel del på toa kan jag lova.
Det gör det hela lite jobbigare, men jag försöker endå.

Motionen har det blivit lite sämre med, då jag varit så frusen den senaste veckan. Ska försöka bita enomt i helgen och ta några turer eller om vi kan få fram CrossTrainern (vilket borde vara lättare nu, efter att vi fixat lite).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan! Ville bara säga att jag ej fått in naildrops ännu så jag har inte glömt dig. Skriver i bloggen när dem kommer men det är på g. Ha en bra helg! / Sofia, This N That

2011-03-25 @ 11:22:15
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...