Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Underbart väder!

Idag har det varit såntdär underbart väder och man kan verkligen känna att våren är på gång nu. Man har hört hur det skvalat vatten i rännorna. Även Rabatten har börjat visa liv, vilket är helt underbart.

Satt ute en stund idag, då vi runt lunchtid fick besök av FIA-projekt handledaren. Med sig hade hon under bara Tulpaner till mig (hon behövde verkligen inte, men hon vet vad jag går igenom och vill peppa och beröma).

Fick även höra att det nu syns att jag gått ner en del, vilket jag själv inte ser.

I övrigt idag har vi inte gjort så mycket. Mannen var en sväng till sorteringen, med en del skräp. Vi försöker att fixa lite här hemma och få iväg lite av skäpet som står i garaget. Kollade även i förrådet hur det låg till där och det finns nog lite som kan kastat och kanske något som kan säljas. I år måste vi nog se om vi inte kan då råd att fixa förrådet så att vi kan få bättre förvaring där ute, pga. fel byggt golv måste vi göra något innan der ruttnat helt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...