Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Life As We Know It - Recension/Review


Första Intrycket, Spännande. Det är väl alltid spännade att se en ny film, speciellt om man älskar film så som jag. Handlingen fick mig att tro att detta skulle vara lite av en såndär tokfilm då den hade kategorin Komedi.

"Filmen är regisserad av Greg Berlanti (mannen bakom de populära serierna, Brothers & Sisters och Everwood) och har skådespelarna Katherine Heigl och Josh Duhamel i huvudrollerna.

Det enda Holly och Messer har gemensamt är att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie. Men när de helt oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen, måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan..."


Under testets gång, Från att jag fick filmen dröjde det lite innan vi såg den. Jag är en person som älskar att se på film kvällstid och därav fick filmen vänta lite. Det blev jag och min man som såg filmen tillsammans.

Slutomdöme, Helt klart sevärd. Skulle verkligen rekommendera filmen till andra som gillar denna typen av film eller gillar någon av skådespelarna. Tycker att filmen skulle pga. handlingen som är mer sorlig än rolig, ligga under kategorin Drama/Komedi. Filmen har verkligen sina höjdpunkter, men den är lite förutsägbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...