Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mer Sol!

Idag har vi återigen varit ute, för att fixa lite som vi inte han med igår. Jag var dock lite smartare idag än igår och lånade en keps av mannen. Denna värmen och detta är bara början. Tror även att jag fått mig lite färg.

I övrigt så händer det inte så mycket sånna här helger då mannen har jouren, men man får göra det bästa av den. Lite snyggt blev det ute och vi fick även ner potatisen i marken, så får vi se om vi lyckas eller inte.
Nu ikväll ska jag bara ta det lungt och återhämta mig från värmen (den tar hårt på mig, då jag inte kan dricka mängder med vätska). Även skönt att ha lite egen tid, då mannen är och tränar med dom andra grabbarna på Brandstation.

Åh imorgon ska jag iväg med Fia-projektet och träffa min sjukgymnast för att göra upp en planering över hur jag ska bli bra i ryggen och hur, när och hur ofta jag ska träna (om jag förståt saken rätt). Ska verkligen bli skönt. Vill verkligen komma igång och träna igen. Hela kroppen skricker efter träning nu kan jag lova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...