Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Paket!

Det finns väl inget som är så underbart som att hämta ut ett paket, speciellt en dålig dag som denna (både dåligt väder och sämre besked). Åh veckan har innefattat några paket efter mycket shopping, men ibland måste man få unna sig lite.

Tidigare i veckan fick jag ett efterlängtat paket från E.l.f. Efter att missat flera erbjudnings koder så kunde jag bara inte motstå när dom hade 50% av Mineralborstarna. Jag beställde båda kiten, men hade tyvärr lite otur att få i den ena två Concealer Brush istället för en Concealer Brush och ett Eye Blending Brush.
Kontaktade E.l.f´s kundtjänst direkt och dom är lika snabb och vänlig som vanligt. Dom bad om ursäkt och skulle skicka en Bamboo Blending Eye Brush (Standard storleken) istället. Vilket man inte tackade nej till. Tackar!
Kunde heller inte motstå att även beställa deras Mechanical Eyelash Curler, Studio conditioning lip balm SPF 15 - Nice & Natural och Studio Blush - Gotta Glow.

Även tidigare i veckan kom ett paket från Eleven.se. Mannen behövde lite nytt till håret och då passade jag på att även beställa två borstar från EcoTools (det var 10% på eko-produkter) och Too Faced kit (kitet som var slut just då hos BeautyBay. Vilket jag fick ångra efter helgen, då dom fått in den igen).

Idag kom beställningen från BeautyBay och det var verkligen rätt tid att komma på, då jag haft en jobbig dag pga. många orsaker. Det blev kanske lite mer shopping än jag tänkt från början, men vad 17. Fick en del pressent pengar och det är då jag kan unna mig. Det blev två Too Faced kit, Urban decay 24/7 - Zero, UDPP - sin och två kit mini nagellack från OPI.

Nu väntar jag bara på den nya borsten från E.l.f och eBay varan som jag beställt. Jag tog och chansade och beställde det där smyckestället som jag så länge velat ha och på eBay finns dom för mycket bättre pris också. Så det paketet väntar vi på med spänning.

Jag är även lite sugen på att beställa några borstar från Sigma Makeup, men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra. Håller på att överväga att spara och kosta på ett webhotell, saknar verkligen det där att fixa med hemsidor. Ska nog fundera ett tag till eller kanske hoppas på att hitta någon bra rabattkod. Man kanske kan göra allt, Borstar, Webhotell och spara.

Nä, vad skulle man få det ifrån? Hihi. Ibland blir det bara såhär och det är väl tur att inte varje månad är sånhär. Nu var det juh ett tag sedan jag shoppade loss och känner verkligen att jag skulle behöva både något nytt (då det inte är någon idé att köpa kläder) och uppiggande för kropp och själ. Åh det finns juh trots allt en tjej i mig också. *fniss*

Har även haft lite funderingar på om man inte skulle göra en "Haul" och lägga upp på YouTube, men åh andra sidan vem skulle vara intresserad?.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...