Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Träning!

Nu känns det verkligen bra. Har nästan nyss varit hos sjukgymnasten och pratat lite om hur vi ska lägga upp träningen. På torsdag ska jag tillbaka. Då ska vi gå igenom lite och formulera träningen så den passar mig nu. Har även fått en liten hem uppgift att ta fram cykeln (Ni vet den där nästan alla har ut i sitt garage/förråd som väntat på våren) och cyka lite innan torsdagen. Så det ska jag försöka hinna med. Det ska bli så skönt att få komma igång igen efter det lite för långa uppehållet. Hela min kropp skricker TRÄNING nu och det känns fantastiskt. Jag vet att jag kommer må så mycket bättre när jag börjar träna igen. Är väl lite rädd för sommarstängt på VC här i mitten av sommaren, men det ska jag nog klara av endå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...