Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vart tar dagarna vägen?

Hur jag än planerar, så blir det inte som jag tänkt mig. Jag skulle juh blogga en massa och nu känner jag mig stressad i stället, för att jag har saker som ligger och som jag måste göra. *suck*

Lite nytta har jag dock endå gjort. Behövde verkligen städa av skrivbordet, så det har jag gjort idag. Nu skulle man bara vilja ha en ny musmatta och trådlös mus, men men det får vänta. Jag fick mig juh en chock i Månadgs (Min Födelsedag) när jag fick paket av min man. Kan bara säga I'm back. Ska väl skriva ett eget inlägg om vad jag fick, det blev inte bara pressenter för att jag fyllde, utan för att han tyckte att jag varit så stark den senaste tiden och kämpat mot allt jobbigt som varit. Dagen blev den bästa på bra länge och det tackar jag Min Älskling för. *puss puss*

Så vi får väl se vad för kul som kan hända framöver, för något kul måste hända nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...