Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Träning!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten på Frövi VC. Måste säga att han börjar bli bättre och bättre, kanske lite hård ibland. Fast det är bara kul och man kan vara ärlig och prata nästan om det mesta. Visst saknar jag hon som var innan, men man vänjer sig fort. Träningen gick riktigt bra och jag ökade på från 70 kg till 85 kg på benpressen (eller vad den nu heter, men bara på ena övningen). Bokade även en ny tid i veckan och då ska vi försöka utöka lite till. 4,1 km på 10 min på cykel, vilket kanske känns ynka. Jag är dock nöjd. Inser dock att jag måste ta mig i kragen och ta lite mer promenader dom dagar jag inte tränar (just nu är dock min promenadkompis Rambo lite dålig, så han får ta det lite lungt några dagar). I övrigt tycker jag att det flyter på och jag försöker att minst ha ett pass i veckan hos sjukgymnasten, men det optimala är 2 pass i veckan. Vilket det blir denna veckan, men vi får se om det håller i sig nästa vecka också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...