Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag visade vågen 105,7 kg, -0,5 kg vilket betyder -51,9 kg totalt. Denna veckan är jag lite besviken på att jag inte hade gått ner mer, men det har säkert sina orsaker. Får kämpa lite mer bara.

* Äta regelbundet och på fasta tider. (Rätt bra på när jag är ensam hemma på dagarna).
* Motionera mer (helst 1-2 ggr om dagen). (går lite sådär, men det vet vi orsaken till).

Jag sover fortfarande dåligt pga. att jag inte ligger bra, nu när det inte finns så mycket att ligga på. Speciellt ont får jag när knäna ligger sida vid sida och sedan är det bäckenbenet som gör ont. Åh att sova dåligt påverkar mig väldigt negativt. Vilket i slutänden blir att jag bli seg, trött och omotiverad.
Är det inte ryggen, så är det andra delar av kroppen som gör ont. Usch!

Jag har laddat hem en app till iPhone som heter RunKeeper, som jag tänkte testa och se om den kunde motivera mig lite. Den ska hjälpa att hålla koll och räkna ut hur långt man går, vart man går osv.

Delmål:
Att lyckas nå -50 kg.

Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. (+ hemligt datum)

Delmål: -60 kg
Delmål: -70 kg
Delmål: -80 kg

SlutMål: Normal vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...