Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 104,2 kg, -1,5 kg vilket betyder -53,4 kg totalt. Måste säga att jag är riktigt nöjd, trodde inte alls att vågen skulle visa så mycket minus som den gjorde. Nu har jag några veckor på mig att kämpa mig ner till två siffrigt och det ser inte allt för svårt ut att göra. Fortsätter kämpa på med dom två punkterna som jag satt. Åh måste säga att promenaderna har blivit roligare med RunKeeper appen. Ska se om jag inte kan få in lite info från den där appen till bloggen. Det skulle vara jätte kul att visa upp sina framsteg.
  •  Äta regelbundet och på fasta tider. (Rätt bra på när jag är ensam hemma på dagarna).
  • Motionera mer (helst 1-2 ggr om dagen). (går lite sådär, men det vet vi orsaken till).
Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. (+ hemligt datum) Delmål: -60 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Ida

Har varit inne och smygläst din blogg ett tag utan att göra mig hörd. Men jag vill bara gratulera till dina viktframgångar och hoppas att det får dig att må bättre, både psykiskt och fysiskt. Fortsätt i samma spår, önskar dig lycka till! :)
/ Ida

2011-10-18 @ 19:33:05
URL: http://medelmottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...