Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 102,2 kg, -2 kg vilket betyder -55,4 kg totalt. Det känns riktigt bra måste jag säga och jag har kämpat på med dom två punkterna.
  • Äta regelbundet och på fasta tider. (Rätt bra på när jag är ensam hemma på dagarna).
  • Motionera mer (helst 1-2 ggr om dagen). (går lite sådär, men det vet vi orsaken till).
Åh det går rätt bra, fast jag skulle kunna öka motionen yttligare. Kommer inte upp i dom 1-2 ggr om dagen som jag önskar. När jag tar prommenader, så blir det med i överdrift.
  • 17 Oktober 2011 - 2,33 km på 28:52 minuter. (promenad till VC, sjukgymnasten, träna och hem)
  • 23 Oktober 2011 - 4,08 km på 56:49 minuter. (långpromenad med Min Man och Rambo)
  • 23 Oktober 2011 - 1,61 km på 21:22 minuter. (kvällspromenad med hunden till Brandstationen)
Det känns dock väldigt skönt att röra på sig sådär, men tyvärr blir det bara när vädret tilllåter. Vilket inte är så ofta, såhär på hösten. Jag måste verkligen försöka hitta bra kläder till mig och även till Rambo (det är oftast det som stoppar mig nu, att jag inte har varma kläder till varesig mig eller Rambo). Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. (+ hemligt datum) Delmål: -60 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, jag tycker du är så duktig!!! Verkligen! Kämpa på tjejen. Och den nya bloggen var jättefin ju,

kram kram, Nilla

2011-10-26 @ 00:06:01
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...