Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Motion!

I två dagar nu har jag och Rambo tagit oss härliga promenader i det helt underbara vädret. Igår var det lagomt varm och blåste lite, men idag var det lite för varmt för mig.
Igår tog jag kameraväskan med innehåll och tog en riktig lång promenad med Rambo. Vi gick ner till sjön och där stannade vi ett tag och fotograferade lite. För första gången på bra länge hade jag för en stund inre frid, men det varade inte länge. När jag fotograferade blev vi avbruten av en man och hans son som skulle fiska just då och Rambo tog över lite av min frustration. När jag äntligen funnit något som kunde få bort alla dåliga tankar och jag hade inre frid, skulle någon komma och det resulterade i att Rambo skällde på dom. Vilket han i vanliga fall aldrig gör, men som jag skrev tror jag min frustration gick över till honom och att han då fick känslan att beskydda mig. Det är bara typiskt min otur att alltid bli störd i det jag gör och nu är jag lite rädd att jag inte ska få tillbaka den där känslan som jag för en stund hade. Då jag hade inre frid. Det blev en riktig lång promenad som vi tog. Jag tror vi var borta nästan 2 timmar och då stannade vi kanske bara en 20-30 min nera vid sjön och fotograferade. Rambo den token han ville bada, så fort han fick syn på vattnet. Det kändes inte som att det skulle vara okej att bada i sjön en dag som denna. Det såg bra kul ut dock, när han försökte och försökt få mig att gå ner till sjön. Jag säger bara pojkar... Idag hoppade vi kameraväskan och tog en promenad bara. Fast tur är väl att man hade mobilen med sig och kunde få några bilder och videoklipp. Denna gången fick vi andra vägen och bort över stora vägen, in i skogen. Där fick Rambo springa löst lite, men någon riktigt bra stig hittade vi inte. Vet att det ska finnas en fin stig där någonstans, men jag hittade den bara inte. Nu kanske det även var lite tur, då jag tyckte det var väldigt varmt ute. När jag kom hem igen efter ca 55 min promenad, så var jag helt slut och hade ont i kroppen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...