Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Stolt!

Detta kanske kommer tas som, va löjligt. Jag är nålrädd och efter min senaste op, då dom spräckte nästan alla blodkärl, så är jag mer rädd. Igår (26/10) skulle jag lämna blodprover på VC och jag var jätte rädd. Satt och hyperventilerad och då säger hon damen "- Nu sticker jag och nu rinner det på". Jag tänkte dirket, VA? Kände knappt sticket och sedan fick hon blod på en gång, vilket sällan händer. Åh hela 7 rör fick hon på ett stick, vilket heller inte är så vanligt. Oftast brukar dom få sticka flera gången bara för att få blod och sedan igen för att få så mycket blod. Så jag är riktigt stolt och det syndes nog på mig också. Till veckan får jag veta svaren på proverna och måste säga att jag är lite spänd. Jag tänket inte gå in just nu på varför och vad provorna var för. Kan säga att det har inget med viktopen att göra dock. (Förlåt om jag gör er nyfiken).
Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inget löjligt att vara rädd för sånt, framförallt inte när man sött på folk som stuckit en sönder och samman.
Bra att du fick en duktig sköterska!
Och att du klarade det!
Heja dig!

2011-10-27 @ 14:29:19
URL: http://madebyma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...