Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Välkommen till den nya bloggen!

Äntligen har jag tagit tag i det och flyttat bloggen från blogg.se (Länk) till Wordpress och egen domän. Det har varit en del krångel med blogg.se och sedan ville jag ha en blogg som ger mycket mer. Nu har jag mer fria händer och kan lättare ändra om och ändra templet på bloggen. Visst jag mötte på motstånd när jag skulle flytta bloggen, vilket gjorde att jag inte bloggat på flera dagar. Jag använda mig av en sida som skulle underlätta flytten (här) och som skulle vara bra. Man skulle få med både inlägg och kategorier, men i mitt fall fick jag inte med kategorierna. Det gjorde att jag fick skapa nya och sedan sitta och lägga alla inlägg, var för sig i den kategorin dom tillhörde. Vilket tog en hel del tid kan jag lova, men nu är det klart. Så nu kör vi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...