Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Våran Bil!

Japp, ikväll ska vi få hämta våran bil igen. Nu hoppas jag verkligen att detta är sista gången vi behöver lämna in bilen på ett tag. Tycker vi kan få ha lite mer tur nu istället för otur, som vi haft den senaste tiden. Det som är jobbigast just nu är att Mannen ska om lite mer en en vecka åka på yttligare 3 veckor kurs/utbildning i Västerås. Då kommer jag vara ensam hemma på veckorna och skulle verkligen uppskatta att inte vara låst, utan att ha en fungerande bil och inte behöva oroa mig. Jag tycker 3-4 gånger, räcker nu. Den har varit inne minst 2 gånger för mycket redan, så nu kan väl allt vända. Hoppas kan man juh. Det är bara vänta och se hur det här slutar. Mannen ska stanna på vägen hem på Preem/Frövi bilservice och lämna låne bilen och hämta hem våran Ford Focus. Lite spänd är man efter allt som hänt dom senaste månaderna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...