Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Videoklipp skapande!

Både igår och idag har jag suttit med Live Movie Maker. Än så länge har det bara blivit videoklipp till djuren sida, men det har sina orsaker.
Igår gjorde jag tre videoklipp. Två med Rambo på promenad och ett med Turbo (katten). Idag hittade jag videoklipp på Rita, som jag helt hade glömt bort. Så fort jag har kollat upp med mannen om Ritas videoklipp är okej, så kommer dom att komma upp på djurens hemsida (kanske även här).

Så jag har varit lite kreativ och har även gett videoklippen egna intron. Kanske inte dom mest avancerade introna, men man gör så gott man kan. Önskar dock att man hade programen som krävs för att göra lite mer avacerade saker.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...