Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vloggar!

Äntligen har jag fått upp alla mina Vloggar under menyn till vänster, under tags. Där kan man se alla mina Vlogg inlägg (videoklipp). Dom första 5 la jag upp på YouTube, men har nu flyttat över dom till Videofy.me (då dom äntligen ökat längden på videoklipp från 5 min till 10 min). Det kan se lite dumt ut just nu, då Vlogg 6 ligger först (det var den första jag la upp på videofy.me). Jag ska försöka bättre mig och spela in några nya också. Tanken är att jag ska försöka göra några i månaden osv. Får väl se hur det blir med det. Det som har varit kul att spela in videoklipp/Vlogg, är att man ser så mycket större skillnad på sig själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...