Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dagens makeup!

Idag körde jag på en enkel neutral makeup, men gav mig på att testa använda två skuggor (brun och svart) till att fylla i ögonbrynen. Jag tror nog dom blev lite för mörka, men det är så svårt att få till det då mina ögonbrynshår är svarta av någon anledning. Jag ger dock inte upp, utan ska försöka igen och testa mig fram. Insåg snabbt att använda en skugga är mycket snyggare och enklare än med penna. Skuggorna jag använda var UD - Virgin, Naked, Buck (Naked) och en ljus CS skugga under ögonbrynet och UD 24/7 i Whiskey. Till ögonbrynen provade jag att blanda UD Buck med en svart skugga från Isadora.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...