Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

HELVETE!!!

HELVETE! Det kan man milt säga. Mannan fick idag hämta bilen och nyss ringde han och sa att den inte går något vidare. Den hade stannat 3 gånger. Jag fattar inte. Nu har vi haft bilen inne 2 gånger och servat den, men endå är det något som är fel. Börjar verkligen på att fundera om vi inte ska sälja den, men vem vill köpa en bil som inte fungerar? Jag vet verkligen inte vad vi ska göra nu. Utan bil kan vi inte vara. Just nu är det bara otur på otur på otur. Åh jag vet verkligen inte hur mycket mer jag orkar ta eller hur mycket mer vi orkar ta. Är det inte de ena så är det de andra. Ser inte ut som våran otur vill ta slut heller. Tror jag måste gå och göra något tråkigt, för att få ur mig all frustration nu...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...