Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jobbiga dagar!

Ja, det har varit några enormt jobbiga dagar, men inte bara för att Rita lämnade oss utan pga. allt annat också. Idag fick vi lite positivt svar på bilen. Det hela går på försäkringen, för att vi servat bilen så bra. Men, så igår när vi skulle starta luftvärmepumpen beteede den sig väldigt konstigt. Tänkte inte så mycket mer på det, men så i morse när mannen klivit upp väckte han mig och sa att alla lampor på pumpens innedel hade slocknat och det blinkade 0 -0 på displayen. Jaha, då har väl den jäveln lagt av också. Mannen ringde butiken vi köpte den från och dom sa att vi skulle prova några saker och om inte det funkar får vi ringa IVT. Varför kan inget gå bra för? Mannen har fått ta med sig Rambo till jobbet, för att jag ska iväg på ett möte och vet inte hur länge jag blir borta. Vill inte att Rambo så här kort efter att förlorat Rita, ska behöva vara helt ensam hemma. Nu börjar det märkas att han troligen fattat vad som hänt. Lill killen har inte ätit på två dagar nu. Tycker så synd om honom. Jag önskade man hade haft råd nu att skaffa en valp, men som det ser ut kommer det någ ta bra länge tills den dagen kommer tyvärr. Vi får försöka göra det bästa av allt, men det är svårt när man inte vet vad man ska göra. När en annan känner sig lika nere. Rita var juh min allra bästa vän. Mitt i allt, börjar jag bli nervös inför mötet idag. Som det känns just nu, så kommer väl även det gå raka vägen åt helvetet eller rättare sagt "Karolinas liv". För just nu är det inte mycket som går bra. Det tar enormt på mig just nu och jag har inget hopp om att det någonsin ska bli bättre, för det ser så dystert och mörkt ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...