Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Lill Hjärtat!

Idag blev dagen då jag förlorade en stor del av mig själv. Dagen då jag förlorade min allra bästa vän. Rita somnade in efter lång kamp. Jag höll handen hela tiden på hennes lill hjärta och kände när det stannade av och hon tog några djupa andetag, innan hon slutligen somnade in. Hon har inte bara lämnat oss, utan hon har även lämnat ett enormt stort tomrum i mitt hjärta. Hon fanns där vid min sida genom allt och saknaden är enorm. Vi fick endå över 11 underbara år tillsammans, då hon varit vid min sida sedan hon var 6 månader. Hon skulle ha blivit 12 år, 12 December 2011.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...