Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag visade vågen 107,4 kg, +0,6 kg vilket betyder -50,2 kg totalt. Det kom lite som en smäll i ansiktet när jag såg att jag gått upp i vikt, men jag tar det inte så hårt. Förra Måndagen fick jag ta det svårats beslutet jag någonsin tagit och det tog väldigt hårt på mig att förlora mitt lill hjärta. Det är klart att förlust har sina motgångar också. Jag får helt enkelt denna veckan tänka mig för lite mer.

Delmål:
Att lyckas nå -50 kg.

Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut.

Delmål: -60 kg
Delmål: -70 kg
Delmål: -80 kg

SlutMål: Normal vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...