Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sjukgymnasten x2

Japp, idag har jag varit hos sjukgymnasten och tränat. Åh så gjorde jag även tidigare i veckan. Så två gånger är inte illa pinkat. Har även bättrat mig en del. Fick höja upp vikten med två steg på en övning och sedan la jag till en trampmaskin. På det så höjde jag cykel tiden med 2 minuter. Det kanske inte låter som mycket, men för mig är det en hel del. Så jag känner mig riktigt stolt måste jag säga. Nästa gång ska vi försöka lägga in lite arm övningar också, se om det funkar. Sist jag provade fick jag så ont i magen och när det gäller arm övningar med inriktning på magmusklerna så får jag känna efter vad kroppen säga. Måste lyssna extra mycket på kroppen nu, så jag inte gör något dumt eller fel. Målet just nu är att få in: En tid i veckan med sjukgymnasten. En egen träningstid. Totalt två träningstider per vecka och sedan öka prommenaderna hemma, som just nu ligger lite lågt pga. många olika orsaker tyvärr. Man får kämpa ett steg åt gången.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...