Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

BM + Läkarbesök.

Igår Måndag var vi på kontroll hos BM. Fick åter igen lyssa på det underbaraste ljudet. Jag skulle kunna bara ligga där och lyssna hela tiden, så underbart att höra hjärtat slå. Man blir lika rörd varje gång också. Allt såg bra ut, bortsett från att jag denna gången tydligen hade lite lågt blodsocker. Det var inget farligt och jag rekommenderades att ta ett mellanmål direkt. Jag tog även upp att jag i helgen varit dålig i magen och hade fortfarande lite ont i nedre delen av magen. Mest ont gjorde det när jag skulle sätta mig och resa på mig ur sittande läge. Jag fick en tid till idag hos läkaren, så att han kunde kolla upp det. Jag fick lämna provet och dom såg okej ut, men han trodde jag hade fått något problem med tarmen (minns inte exakt vad han sa). Jag fick då rekommendationerna att inte äta Frukt och Grönsaker under några dagar. Utan att nu äta mer kolhydrater, så att tarmen fick vila lite. Får vi hoppas på att det hjälper. Har inte lika ont i magen nu som jag hade i helgen, vilket känns som något positivt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...