Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

BM.

Idag var jag på koll hos BM. Allt såg bra ut som vanligt, mitt blodtryck var bra och lill snäckans hjärta tickade som det skulle. Jag fick dock liten tillsägelse att vi skulle ha stått på oss mer när jag var sjuk att fosterrörelserna hade minskat. Så hon sa till mig att ringa direkt om rörelserna minskade igen. Åh det kommer vi juh att göra. Hon ringde även Spec. MVC för en tid, då det är svårt att mäta mitt SF mått (pga. det extra jag har på magen och huden som hänger) och att jag tappat så mycket i vikt då jag var sjuk. Var säkert också lite för att hon hörde på oss båda att vi var orolig. Så på Torsdag ska vi in till USÖ och spec. MVC för att göra ett lite tidigt TUL. Jag har även fått telefonnummer till Aura Samtal för att få boka en tid för att få prata igenom min rädsla inför det som ska komma. Då den bara växt den senaste tiden. Så dit ska jag ringa på onsdag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...