Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 90,0 kg, -0,2 kg vilket betyder -67,6 kg totalt. Första gången som det känns okej på ett tag nu. Inte så mycket plus och inte så mycket minus. Fortsätter träna som vanligt så länge som jag orkar. Tycker ibland att jag kanske kämpar på lite för mycket, men så länge inte kroppen säger ifrån så är det bara att fortsätta. Träning och Motion ska juh även vara bra för kroppen och barnet. Man börjar nu dock längta till dom där promenaderna med vagn. :D
  • 2 April 1,57 km på 20:45.
  • 3 April 1,27 km på 14:59.
  • 3 April 1,40 km på 15:30.
  • 4 April 1,60 km på 18:03.
  • 4 April 1,59 km på 22:49.
  • 4 April 1,60 km på 23:14 (promenad med Rambo).
  • 5 April 1,22 km på 14:51.
  • 6 April 1,78km på 28:24 (morgon promenad i snö vädret med Rambo och mannen).
5 April blev det även en del promenerade från Örebrostation in till stan och en runda på stan + att jag var ute på Marieberg och gick en hel del. Åh det tycker jag man får räkna med i motionen. ;-) Det som jag känner, att jag måste bli bättre på är promenaderna med Rambo. Åh idag är det ny vecka och bara att kämpa på. Det som varit jobbigt och tagit lite hårt på mig är att jag går till och från sjukgymnasten och praktiken/arbetsprövningen. Åh då kan jag juh inte ha Rambo med mig och för någon dag sedan fick jag frågan om varför jag inte hade Rambo med mig. Det tog hårt, men vad ska jag göra? Jag kan juh inte sätta honom utanför, för så mycket går det inte att lita på folk. Åh dom dagar som jag haft praktik/arbetsprövning har jag även varit helt slut när jag kommit hem och inte orkat ta någon lång runda med honom och det känns hemskt. Han har dom dagarna fått springa av sig på tomten en stund. Så det är ett måste att hitta mer ork även dom där dagarna.  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...