Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 98,5 kg, +0,4 kg vilket betyder -68,1 kg totalt. Vågen visade plus igen, men det har sina orsaker efter att varit dålig i magen och sedan ätit på sig lite nu. Är väl fortfarande lite orolig, men jag tar en dag åt gången. I helgen blev det också lite skräpmat och fika. Det brukar alltid sätta sina spår. Denna veckan som varit har varit en riktigt dålig motions vecka. Jag har tränat mina passa, men att komma ut på promenad har varit sämre. Varit lite bortskämd med att för skjuts till och från allt. Fast denna veckan har det varit mycket också, som tagit tiden.
  • 19 April 1,75 km på 19:31.
  • 19 April 2,28 km på 33:54 (promenad med Rambo)
Hundpromenaden uteblev denna veckan också, pga. min graviditetshjärna. Tittade på klockan och sa till mig själv att jag måste gå, men så under vägen ringde mobilen och när jag tittade till på tiden insåg jag att jag hade gått en hel timme för tidigt. Åh att sitta och vänta i en timme ute då det blåste, var jag inte så sugen på. Det blev att vända och gå hem igen, men hemma ångrade jag mig lite och funderade bra länge på om jag skulle gå ändå igen. Jag fattade beslutet att hoppa över denna gången, då jag kände att även vädret var lite ostadigt. Det blev aldirg något regn och snacka om att man då på kvällen ångrade sig igen. Jaja, det är som det är och det kommer en Torsdag denna veckan också och nu lovar dom juh även att värmen ska återkomma. Blir det bra väder kommer jag försöka hänga på.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...