Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 85,4 kg, -4,1 kg vilket betyder -72,2 kg totalt. Det var nästan så man satte hjärtat i halsgropen när man såg hur mycket jag gått ner, men det är inte så konstigt att jag rasat så mycket i vikt. Åkte på världens magsjuka/virus här i slutet av veckan som var och det har tagit mig lite extra tid att äta igen. Jag är även väldigt orolig, men ska ta upp det med BM idag. Det blev inte så mycket promenader denna veckan som var heller tyvärr, men jag måste juh ta det lite lungt ibland också.
  • 23 April 1,66 km på 24:22.
  • 23 April 1,64 km på 23:58.
  • 24 April 2,63 km på 38:24.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...