Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Påskledigt!

Sådär, då har man klarat av sista passet på praktiken/arbetsprövningen. Nu är det en veckans Påskledighet som väntar (bortsett från två träningspass hos sjukgymnasten imorgon Torsdag och på Tisdag nästa vecka). Det går riktigt bra på praktiken/arbetsprövningen. Visst det känns i ryggen, men vad annat kan man vänta sig. Jag vet juh att jag har en dålig rygg och där av jag tränar två gånger i veckan hos sjukgymnasten för att hjälpa ryggen lite. Har fått gjort lite av allt. Snittat blommor, vattnat blommor och planterat blommor. Åh Plantera är nog det som jag tycker går bäst. Snitta har jag inte fått in taktiken på riktigt, men övning ger färdighet. Det bästa är att det är ett avbrott i vardagen och något att göra. Nu är det juh bara en månad kvar, vilket känns lite tråkigt om jag ska vara ärlig. Då är det tillbaka till att inte göra ett skit och en inkomst på 0 kr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...