Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

AF + Praktik.

Igår på dagen ringde AF handläggaren. Han berättade att dom hade pratat med Lilla Grön (blomsterbutiken här i Frövi). Hon ville gärna träffa mig, så jag och min andra handläggare så boka in en tid som passar. Så får vi se om jag kan praktisera/arbetspröva där. Jag hoppas verkligen på det, för jag behöver få något att göra och något annat att tänka på. Blir det praktik där, skulle det innebära 3 timmar om dagen. Det passar mig perfekt, då kan Rambo vara ensam hemma utan problem och jag behöver inte skaffa någon hundvakt. Åh sedan ger juh en aktivitet en liten slant också, vilket inte känns helt fel. :D Så ni får hålla tummarna nu.
Kommentarer
Postat av: Kristina Ahlmark

Låter jättekul om du skulle få vara på blomaffären. Skönt med nåt på orten också.

2012-02-03 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...