Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Goodiebag.nu

Idag när jag kollade av min man såg jag till min stora förvåning att jag blivit vald att delta i att få testa två produkter från Wella Pro Series i ordinarie storlek. Dessutom får jag en överraskning med i paketet. När jag läste om att Goodiebag.nu skulle ha nya produkter och att dom skulle bara skulle skicka inbjudan till några. Tänkte jag direkt att, jag blir nog inte en av dom. Så fel jag hade. Jag blev vald att delta, så det var klart jag snabbt skyndade mig in och anmälde mitt deltagande och får nu spänt vänta på att det ska komma. Jag är inte mycket för hårprodukter, men det är alltid kul att testa nytt. Nu känns det lite extra kul också, då jag känner att jag behöver lite annat att tänka på också. Åh då är juh att testa produkter något riktigt bra. Sedan får man lite övning inför den kommande framtiden. ;-) Det ska bli riktigt kul att testa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...