Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,3 kg, +0,7 kg vilket betyder -68,3 kg totalt. Denna Måndagen visade vågen + och det känns helt okej. Nu tror jag dock att viktuppgången beror lite på helgens barnkalas som vi var på, där det blev en del fika och även mat. Fast helt säker kan jag inte vara. Innan nästan vecka måste jag också byta batterier i vågen och det kan juh bli lite ändrat då. Skulle ha byt till idag, men glömde bort. Jag fortsätter som vanligt med två pass i veckan hos sjukgymnasten, men vi får se hur det blir med det framöver. Vet inte om han som är sjukgymnast just nu får stanna kvar. jag hoppas på det, då han är bra att prata med och peppar ordentligt när jag har sämre dagar. Vill verkligen inte behöva byta igen. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...