Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,0 kg, -0,3 kg vilket betyder -68,6 kg totalt. Minus på vågen, men det var inte så farligt. Känns som jag är inne i en period där jag går upp och ner lite nu. I övrigt fortsätter allt som vanligt. Tränar fortfarande 2 gånger i veckan hos sjukgymnasten. Åh veckan som varit har jag lyckats promenera lite.
  • 14 Februari 2,67 km på 37:15.
  • 17 Februari 1,22 km på 23:40.
Vi får väl även se om det kan bli mer promenader fram över, beror lite på hur mötet gå imorgon. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...